Sist kjøpte spill?
Det skal jeg laste ned:p
M. Krohn til Jokke: "En mann som drikker øl før han betaler sin gjeld er en mann uten ære. Og du, Jokke, er en mann uten ære". Jokkes svar: "Og du, Michael Krohn, du er en mann uten øl".
Stian wrote:Og siste innspill(!); Noen som vet om det er noe nytt Hitman på gang? Helt suveren serie.
Hitman: Blood Money er vel ikke så langt unna (offisiell utgivelses-dato er vel i januar om jeg ikke husker helt feil).
On topic: Det siste spillet jeg kjøpte tror jeg var Battlefield 2.
Det siste spillet jeg spilte igjennom var Fable: The Lost Chapters, som jeg må innrømme var utrolig mye bedre enn jeg trodde.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
DecrapifierOfBajswafflers wrote:Noen som har peil på når S.T.A.L.K.E.R dukker opp? Vært utsatt over et år snart. Bynner å bli rimelig lei.
Siste jeg hørte, var vel at det kommer på nyåret...men kan jo fort bli utsatt enda lenger.
De siste årene har jeg kjøpt svæært lite spill. Men jeg er sannsynligvis blant de som spiller mest her på boardet. Blir mye piratsaker fra nett med studentøkonomi. Sist kjøpte var World Of Warcraft i februar. Men der spiller jeg (og betaler!) fortsatt heftig.
-
- Belieber
- Mood:
Acrid wrote:S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl ikke kommer på markedet før tidligst april neste år sier utgiveren...DecrapifierOfBajswafflers wrote:Noen som har peil på når S.T.A.L.K.E.R dukker opp? Vært utsatt over et år snart. Bynner å bli rimelig lei.
Og jeg kan si deg hvilken dato!
edit : datoen jeg er ganske sikker på er 26nde April.
-
- Belieber
- Mood:
Within_Temptation wrote:Venter på Burnout 4 til Xbox`n min
Burnout 3 var konge, nr 4 skal være mye råere sies det, så dette ser man fram til!
f**n hvor bra Burnot Revenge er!!!